FrostFire
November 22, 2017, 11:13:36 pm
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: New Webclient!, http://frostfire.ucoz.com -
Or you can download the v 1.94  Desktop client at http://dl.dropbox.com/u/56681493/Client.jar
 
  Home Help Search Staff List Login Register  

Kinda cool thing ingame =P

Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Kinda cool thing ingame =P  (Read 52 times)
Conrad
Newbie
*
Posts: 13


View Profile
« on: February 14, 2012, 10:24:39 pm »

Ok so some of u probs have seen ppl make crowns through yell so i wanna show u how to do it!!!

to make a Yellow Donator sign, do ::yell YOUR TEXT <img=0>
to make a Silver Crown sign, do    ::yell YOUR TEXT <img=1>
To make a gold Crown sign, do     ::yell YOUR TEXT <img=2>
to make a red crown sign, do       ::yell YOUR TEXT <img=5>

enjoy
Report Spam   Logged


Social Buttons

Fiction
Newbie
*
Posts: 20


Honey Badger don't give a f**k


View Profile
« Reply #1 on: February 14, 2012, 10:46:38 pm »

As long as nobody falls for people claiming they are staff when they do this, then yeah its pretty cool.
Report Spam   Logged

Every **** forums.
I swear all you'll are doing is reposting what someone else has said in a different way. Stop posting stupid things that don't need to be said just so you can get a high amount of posts.
Conrad
Newbie
*
Posts: 13


View Profile
« Reply #2 on: February 16, 2012, 09:50:55 pm »

Hmmmm, I also know another thing, but it is a GLITCH. The glitch doesnt harm the server, but im sure someone is gonna find a way to dupe with it or something so ima forum pm keagan and graanks to see if they can fix it when server is back online
Report Spam   Logged


Wanted
Full Member
***
Posts: 154



View Profile
« Reply #3 on: February 17, 2012, 09:11:36 am »

Finally someone tells been trying to do this : )
Report Spam   Logged

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
Free SMF Hosting - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines